خریدار انواع کاغذ و کتاب باطله

خریدار جزوه های کنکوری شما

مجموعه پیک کاغذی خریدار جزوه های کنکوری شما در محل از شما همشهریان گرامی است . دانشجویان و دانش آموزان محترم می توانند جزوه ها کتاب های غیرضروری و دست دوم خود را به مجموعه ما به فروش برسانند. که اینجزوه ها می توانند شامل تمامی کتاب های درسی و کمک درسی اعم از کتاب های کنکوری رشته های تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و … ، جزوه کنکور که مجموعه پیک کاغذی خریدار آن ها می باشد شامل تمامی ناشران کتاب های کمک درسی و کنکوری است مانند: انتشارات گاج ، مبتکران ، خیلی سبز ، نشرالگو ، سفیر خرد ، راه اندیشه ، کارنامه کتاب و….

خریدار جزوه های کنکوری شما

خریدار جزوه کنکور ، کتاب درسی دست دوم در محل

همکاران ما به طور مداوم در همه جای تهران و کرج حضور دارند، تا کاغذ و کتاب باطله های جزیی(حتی کمتر از ۳۰ کیلوگرم) را از درب منزل شما با بالاترین قیمت خریداری کنند.

تمرکز ما برای خریدار کاغذ باطله در کرج وشهریار ، غرب تهران و شمال تهران میباشد که شما با تماس با ما ،میتوانید از نحوه وقیمت خرید مطلع شوید.

خرید کتاب درسی دست دوم درب منزل میسر میباشد و اگر در محدوده طرح ترافیک هستید، همکاران ما فقط بعد طرح ترافیک، امکان حضور و خرید را دارند و اگر بیرون از طرح ترافیک باشید؛ در همه ساعات امکان خرید هست.

جزوه کنکوری

عده بسیار زیادی از شما عزیزان سالهاست که جزوه کنکوری ، کتب درسی، کنکوری و جزوات درسی خود را در منزل یا انباری نگه می دارید و به دنبال خریدار کتاب درسی دست دوم در محل خود هستید که اقدام به جمع آوری و خرید کتب شما عزیزان کند. دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند و دانش آموزانی که درجات ترقی را طی می کنند، پس از مدتی به کتب خود نیازی ندارند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *