خریدار انواع کاغذ و کتاب باطله

خریدار کتاب وکاغذ باطله در غرب تهران

مجموعه پیک کاغذی با استفاده از تجربه بالا و عملکرد حرفه ای خود طرح خریدار کتاب وکاغذ باطله در غرب تهران را آغار کرده است . دراین روش علاوه بر جمع آوری و تفکیک بصورت حرفه ای دسته بندی شده و در اختیار بخش هایی که توانایی بهینه از این مواد را دارند قرار میگیرد .

شما به راحتی میتوانید با یک تماس ساده با شماره ما که در بخش ارتباط با ما قرار دارند ویا شماره تماس های همکاران ما :

09198139950 و 09907575382

با همکاران و کارشناسان ما مشورت کنید تا بتوانید در این طرح شرکت کنید .

خریدار کتاب وکاغذ باطله در غرب تهران

فوایید جمع آوری کتاب وکاغذ باطله در مجموعه ما

کتاب، کاغذ، مجله و روزنامه ویژگی های مهم و مثبتی دارند که این خصوصیات می‌توانند به تسهیل امر بازیافت کمک ویژه و پررنگی کنند. مجلات قدیمی و فرسوده کاغذ باطله شمرده می شوند و بایستی بازیافت شوند. کتاب های درسی و دانشگاهی قدیمی یا هر کتاب فرسوده ای که قابل استفاده نیست کاغذ باطله محسوب می شوند، هر چند که ما دوست نداریم واژه کتاب به همراه واژه باطله در کنار هم خوانده شوند، اما باید بپذیریم کتابهای فرسوده را وارد چرخه بازیافت کنیم و به اشتغالزایی و حفظ کره زمین کمک کنیم.

مهم‌ترین مزایای بازیافت کاغذ

  • جلوگیری از قطع درختان جنگل
  • کاهش مصرف انرژی
  • کاهش مصرف آب
  • کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی
  • کاهش تولید گاز متان (از گازهای گلخانه‌ای که هنگام دفن ضایعات کاغذ تولید می‌شود)

چه کاغذهایی برای بازیافت مناسب هستند؟

در بازیافت کردن کاغذ ها یک سری از آن ها برای بازیافت مناسب نیستند اما در ادامه مقاله کاغذ هایی که مناسب بازیافت کردن هستند را برایتان بیان می کنیم:

روزنامه ها، مجله ها، کاغذهای باطله، کاغذ های کپی ،پاکت های نامه، بروشورها، کارتن ها، کتاب ها، کاغذهای گلاسه.

وضعیت بازیافت کردن کاغذ در کشور ایران چگونه است؟

آمار بازیافت کردن کاغذ های باطله در کشور ایران نسبت به کشورهای دیگر پایین است، جدا کردن زباله های تر و خشک اهمیت زیادی در بازیافت کردن کاغذ دارد.  اما در شهرداری ها و مراکز خرید هنوز اقداماتی برای این کار انجام نداده اند از طرف دیگر برنامه اصولی برای بازیافت وجود ندارد، امکاناتی نیست و تجهیزات کافی برای جداسازی و تفکیک آنها وجود ندارد. بازیافت کردن کاغذ هنوز فرهنگ سازی نشده و مشارکت عمومی برای انجام این تفکیک نیست. نبودن آموزش های تفکیک کردن و بازیافت در جامعه می تواند بر این مسئله تأثیر گذار باشد.

مجموعه انبار تکانی خریدار کتاب وکاغذ باطله در غرب تهران

بازیافت کردن کاغذ در کشور ایران با چه مشکلاتی روبرو است؟

مشکلات بازیافت کردن کاغذ در ایران بسیار زیاد است اما مهم ترین آن ها نبودن صنایع بازیافت درست استاندارد، کمبود سرمایه برای تولید زیرساخت، وجود نداشتن نیروی متخصص، نبود آگاهی درباره اهمیت بازیافت و تأثیر آن بر محیط زیست، آموزش ندادن آن در جامعه، وجود نداشتن بازار فروش مواد بازیافتی می باشد. متأسفانه اکثر کاغذهایی که بازیافت می شوند کیفیت خوبی ندارد. به دلیل پرس نادرست این کاغذ های بازیافتی سطح صافی ندارند و بعضی از آنها نا خالصی های فلزی و غیر بهداشتی نیز دارند. در حالیکه نمونه های خارجی بازیافت کاغذ ها صاف و با کیفیت هستند. این مشکل ناشی از تجهیزات بی کیفیت و سطح فناوری پایین است. چون اکثر کارخانه ها برای هزینه کمتر سراغ دستگاه های بی کیفیت و قدیمی می روند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *